Bibi en Tina

Bijna elke dag deze zomer hebben Emma en Mona op Ketnet gekeken naar Bibi en Tina.
Twee meisjes op een manège die overal problemen gaan oplossen en daar op een TINY-achtige manier altijd in slagen dankzij de toverkrachten van Bibi. Fantastisch toch! Even "heks, heks" roepen en alles is weer oké!
Mona, bang van alle dieren, behalve van haar goudvissen, zweert dat ze niet bang is van paarden en ook eens wil gaan rijden op een echt paard.
Ik nam ze vandaag mee naar een kinderboerderij, waar ze geen paarden hebben, maar wel wat ezels en twee schattige minipony's.
Bon, ze was dus bang, hé. "Heks, heks" hielp geen zier.

Bekijk dan ook eens die woeste ogen, van dit wilde dier! Hoe durf ik dat mijn kinderen aandoen! HAHA
De koe melken en ijsjes eten, dat ging dan wel vlot. Zelfs met de tractor rijden en naar de kippen kijken was nog oké.

Na enkele uren durfden ze toch eens aaien op deze gigantische pony. Oef

Ik moet dus met mijn prinsessen gewoon eens vaker naar de boerderij gaan!

Reacties

  1. Bibi en Tina was ook hier dagelijkse kost.
    Ook nu klinkt heks heks nog regelmatig in hun spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme dat dutske :).
    Mag ik de volgende keer ook mee naar de kinderboerderij? dat lijkt me zo tof :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook grote fans van Bibi en Tina! Ikzelf ben regelmatig stand in voor Sabrina ... En als ik met de auto rijdt toveren mijn heksjes altijd het licht op groen, heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwijgt mij van Bibi en Tina. Die van ons spelen dat dus ganser dagen na. Beeld u het volgende in: Roos doet een lint rond de buik van haar grote zussen en roept gans de dag 'Kom hier, Sabrina', 'In uw stal, Sabrina', 'Ju, Sabrina', 'Flink Sabrina'. Het kind is dus wel nog maar 2 en een half, maar ze kan al paarden temmen als de beste ;).

    Maar dit terzijde...de kinderboerderij is idd altijd een zalige uitstap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige foto's! En die rokjes zo mooi gedrappeerd zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Nog fans! Maar dat is dus nergens te krijgen op DVD, hé! En ze zenden dat allen uit in de zomer. Tsss.
    Janina en Oontje, ik neem jullie volgende keer mee!
    Dat wordt lachen als Janina met de lange benen op dat ezeltje kruipt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, wat een smoeltjes trekken ze zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amadees en Sabrinaaaaaaaaaaa!!
    Absoluut in hier!
    Ze waren dan ook helemaal in hun rol op pony-kamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dvd van Bibi en Tina ... misschien moeten we de Sint daar al eens een briefje voor schrijven, of die daar niet voor kan zorgen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk niet dat er dvd's bestaan! Of wel heb ik niet goed gezocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik ze ooit vind zal ik dat zeker op mijn blog posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Bibi & Tina fans,
    Vanaf 22 maart komt de dvd van Bibi en Tina ook uit in Nederland! En we hebben een leuke website gemaakt: www.bibientina.nl
    Veel plezier!
    groeten van www.just4kids.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!