Atelier brunette voor de brunette


Mijn derde en voorlopig laatste schat van atelier brunette is deze zwarte met figuurtjes op.
Ik had al gehoopt dat zwart wel zou passen bij Mona en dat blijkt gelukkig het geval.


Ik maakte een rimpelrokje uit een stofbreedte en werkte met een tailleband met elastiek in.
De tailleband maakte ik net breed genoeg om over de billen te geraken. Als ik die maak uit een stofbreedte, dan zit er te veel stof op een hoopje.

Uit de kleine restjes maakte ik alweer een bloem met knoop. Deze keer naaide ik ze aan een elastiekje.
En uit een rechthoekige strook maakte ik een haarband.
Het concept is hetzelfde als een haarband in tricot, maar ik gebruikte een langer stuk stof en verwerkte een elastiek er in.




Het t-shirt knipte ik snel snel uit pluizige zwarte tricot.
De meisjes hadden dat nodig toen.
Ik flockte er wat meisjes-achtigs op en vond de inspiratie daarvoor hier.

















Reacties

  1. Mooi gemaakt! Leuk flockwerk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk genaaid zeg!Ik zie niet alle foto's maar wat ik zie is goed gekeurd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the attitude, the red lips & het rokje natuurlijk ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie meid hoor. En een allerleukst rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende tenue... love the shoes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Ik geloof dat de kleurencombi zwart met oudroze mijn nieuwe favo is! En die schoentjes... Ze blijven zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe combinatie! Prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. liefde voor het zwart!
    x
    www.mamajulesjeanne.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heel mooi !!! van kop tot teen ... helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn absolute favoriet van atelier brunette!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker dat dit jouw dochter is? Ik zie precies mezelf telkens ik een foto van Mona zie! Ze lijkt heel erg goed op mij :-D Mooie rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhh, haar attitude! zalig gewoon :-)))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!