mint en goud


 Er komen hier wel vaker geboortekaartjes toe de laatste tijd.
Ik verheug me steeds op de kleine boelekes en ook op het naaien voor kleintjes.

Het kaartje van prinses Eleonore was in de kleuren mint en goud.
Toen ik bij Stoffen Van Leuven deze stoffen zag, wist ik meteen dat ik daar iets moest mee doen.

De bloemetjes zijn Michael Miller, de wafelstof is iets zachts, katoen. Prima voor kleintjes.
Omdat de twee lagen samen te dun waren naar mijn zin, verwerkte ik nog wat vulling ertussen.
Die laatste zorgt voor stevigheid. Dit cadeau kan als deken of als speelmat gebruikt worden.



Gouden paspel rondom en afgeronde hoeken.



Snel krijgen jullie nog meer babymoois te zien. 
Eerst de pakjes afgeven :-)




Reacties

  1. Oh, ik hou ook zo van geboortekaartjes! Jouw mint en goud zijn prachtig prinsesserig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stof is zo mooi dat ik ook blij was geweest met een blogpost zijnde: kijk, een lap stof. ;-) Maar op deze manier natuurlijk nog zes keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi ! Helemaal prinsesproof !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie combinatie,mint en goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schoon! Hoe kreeg je die ronde rand? Gewoon wat verder van de rand doorstikken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi met de mint kleurige 'wafelstof' (of hoe noemt zoiets?) vanbinnen! Waar vond je dat schattige kroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alhoewel ik prinses Eleonore niet ken, lijkt me dit het perfecte cadeautje. Zo mooi! Echt voor een prinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van jouw geboorte-cadeautjes... Ze zouden mij er bijna toe aanzetten om toch maar aan baby nummer 3 te beginnen. Bijna :-)
    P.S. Oliver slaapt zalig onder zijn donsje, we krijgen hier de laatste tijd wat meer slaap...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Susan Budding24 mei, 2015

    Supermooi. Hier ook 3 baby'tjes op komst. Waarvan zeker 1 jongen. Wat voor vulling gebruik je ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht zo'n soort watte die niet om op te strijken is.

      Verwijderen
  10. Heel mooi met dat gouden accent van de paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moooooooi!
    Ik mag ook graag in de stijl van het geboortekaartje of de babykamer naaien. Vorige week maakte ik kraamcadeautjes voor Jesse in de stijl van zijn kaartje en kamer: http://by-ik.blogspot.nl/2015/05/kraamcadeautjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof cadeau in prachtige stofjes, heel speciaal met dat goud erbij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!!!
    Deze zou ik in mijn eigen zeteltje wel willen !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie afwerking! En die kleurtjes zijn ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van welk merk is de wafelstof?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!