de musicatrui

Emma en Mona gingen op openluchtklassen met de school.
Heel speciale openluchtklassen:
musicaklas
Fantasie, muziek en dans in de hoofdrol in een bosrijke omgeving.
Helemaal op ons lijf geschreven. 
Hoewel!
Zo'n week workshops met afwisselend spelen in het bos, daar heb je wat anders voor nodig dan feestelijke rokken en jurken.

De ene keer heb je het warm van het dansen, de andere keer is het behoorlijk fris in het bos.
Mona kreeg haar pandatrui mee, voor Emma maakte ik deze Pelikaantrui.

De pelikaantricot vond ik bij HOTSTOF.
De deelbare rits vond ik bij Veritas.





Ze kreeg een aaibare sweater met rits en kap.
Ik gebruikte als voering een fleece dekentje. Lekker warm in het bos.












Patroon Ottobre. Ik weet niet meer welke. Sorry.

Reacties

  1. Oooh, die ziet er zooo zacht uit. Wil ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die tricot ligt hier ook nog in mijn voorraadje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk stofje en dus leuke vest geworden. Nog niet vaak tegengekomen pelikaantjesstof.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er een gezellig truitje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er uit als n heerlijk inkruipvest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalig trui! Zo eentje wilde ik ook voor mijn kleine meiden maken. Ik ga eens snuisteren in de ottobres ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat ziet er lekker warm en zacht uit... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi en oh zo nuttig!
    Alleen wil je niet weten hoe zo'n trui terug komt van bosklas als die uit de bananendoos van een zoon komt. Was zojuist een half uurtje modder aan het schrobben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig! Zou ik voor mezelf ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ook al gewoon lekker zacht en warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie trui groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The jacket is beautiful, I really love the fabric and the colors :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo mooi moet mij ottobre's is nakijken waar hij instaat

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal fan! Ik zou er mij zo in willen duffelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!