Grease lightning


Een paar weken geleden ging ik met de meisjes kijken naar de musical Grease.
Zomaar laat opblijven op een schoolavond.
We genoten er erg van en ze waren zelfs niet moe de dag erna.

De liedjes en dansen hadden indruk gemaakt.
De hits werden aan hun playlist toegevoegd en regelmatig dansen wij hier met z'n allen.

Hoewel we geen gebrek hebben aan rokjes, naaide ik er vier bij.
Emma toont jou vandaag op de tonen van Grease lightning haar eerste rokje.
De combinatie van stof en truitje zouden zo passen in de musical.




Het is een rimpelrokje uit de volledige stofbreedte met een elastiek van Veritas in de taille.


Snel klaar en fijn om in de voorraad een stofje te vinden dat past bij de aangekochte kleerkastinhoud.
 Tegen dat het hier echt rokjesweer zal worden, is dat knietje alweer genezen :-)





Helaas heb ik geen idee meer waar ik het stofje kocht.





Reacties

  1. oh Axelle had daar een kleed in... ik houd van dat stofje! Parel! en dus ook je rokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi rokje en een topcombinatie met het truitje. Toch wel benieuwd van waar je dit gehaald hebt. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje! Wij gingen eerder dit theater seizoen wegzwijmelen met Danny en Sandy. Sindsdien is de muziek vaste prik. Allemaal heel bekend dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke musical, ook gezien. Mooi rock and roll rokje! Ze kan lekker swingen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh, superleuk!! eenvoudig maar o zo mooi!! en zo schattig, de danspasjes erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo Grease, zwijmel uit mijn jeugd!
    'we go together like wremmalalamadidingedidingedong...tsjengtsjengtsjengediedengdiewhop', etc. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stofje!!!! En ja, dus ook een prachtig rokje en een prachtige dochter!! super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!